سبد خرید 0

وبلاگ

۶ روش ساخت استارت آپ فناوری در سال ۲۰۱۸

۶ روش ساخت استارت آپ فناوری در سال ۲۰۱۸

امروزه راه اندازی یک استارتاپ با توجه به بحران اقتصادی و شرایط موجود این ذهنیت را در ما بوجود میآورد که شاید برای انجام هر گام کسب و کار بیشتر مراقب باشیم. در ادامه می خواهیم ۶ روش ساخت استارت آپ فناوری در سال ۲۰۱۸ را بررسی کنیم

مجموعهای از موفقیتهای چشمگیر اخیر و خروجیهای سودآور در صنعت فناوری، بسیاری از متخصصان را متقاعد میکند تا در این بخش سرمایه گذاری کنند. اما اگر شما در حال حاضر به راه اندازی کسب وکار فکر میکنید، باید بدانید که هنوز یک چالش بزرگ وجود دارد.

در واقع، ۵۵ درصد از استارتاپ های مبتنی بر سرمایه گذاری به شکست میانجامد.

پس چگونه مطمئن شوید که استارتاپ شما در چند سال اول در بازار فعلی موفق میشود؟

در اینجا ۶ روش ساخت استارت آپ فناوری در سال ۲۰۱۸  حال حاضر است.

 

یک گزاره قابل قبول را ایجاد کنید

فورچون یک بررسی دقیق از شروع کارهای شکست خورده را انجام داد و نشان داد که علت اصلی شکست (۴۲ درصد گزارش شده است) “عدم نیاز بازار به محصول آنها” بود. بسیاری از این بازنگریهای شکست خورده، محصولی را ایجاد نکردند که مورد نیاز ضروری باشد.

تقریباً ۱،۵۰۰ سرمایه گذار توسط سرمایه گذاران خطر پذیر و ۵۰۰۰۰ سرمایه گذار فرشته در ایالات متحده هر ساله تأمین میشود. جای تعجب نیست که این فضا همچنان جذاب است، این امر باعث میشود که کارآفرینان برای کسب و کار خود، پیشنهادات عملی داشته باشند.

ایده کسب و کار قابل اعتماد باید نوآورانه و منحصر به فرد باشد،

اما انتظار نمیرود که آن را در ابتدای مسیر استارتاپی بتوان ایجاد کرد. ابتکارهای هوشمندانه برای اولین بار به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد. باید به مصاحبه های عمیق بپردازید که در آن بیشتر در مورد مخاطبان هدف و نقاط دردش اطلاعات کسب کنید.

خیلی سریع به سراغ MVP بروید

اگر راه حل شما به طور بالقوه نیازهای مشتری را برآورده سازد، درشروع کار باید یک نمونه محصول مؤثر (MVP) ایجاد کنید و ایدههای خود را در اسرع وقت به بازار عرضه کنید. به طوری که بتوانید توانایی محصول خود را بسنجید و با کسب بازخورد از کاربران هدفتان برای ایجاد محصول یا خدمات بهتر قدم بردارید.

در حقیقت MVP به شما کمک میکند که محصولتان را بر طبق نیاز مشتری جلو ببرید و سریع به نتیجه برسید، ارائه یک محصول کامل به بازار ریسک بزرگی را به وجود میآورد – شما ممکن است به سادگی یک محصول را که هیچ ارزشی برای مشتریان در بازار ندارد، ارائه دهید. به همین دلیل است که با درک این رویکرد به عنوان روش این استارتاپ میتوانید چابک و دقیق تر فکر خود را در بازار برای یادگیری در مورد نیازها و خواستههای هدف خود متمرکزکنید.

مطلب مرتبط:۶ نکته در تحقیقات بازار

ساخت تیم موفق استارت آپ

شروع کسب و کار شما با افراد همفکر، مهمتر از آن چیزی است که اعتقاد دارند. از آنجا که شما در دنیای تکنولوژی کار میکنید، باید با افرادی که در این فضا قرار دارند، به خوبی کار کنید.

برخی از مهمترین عوامل را در انتخاب محل برای ایجاد استارتاپ فناوری موجود: در دسترس بودن فضای کاری، فرصتهای مالی و نزدیکی به دیگر شرکتهای فن آوری آغاز کرده است.

ایجاد یک تیم استارتاپی در نیویورک و یا دره سیلیکون بسیار گران است، بنابراین جای تعجب نیست که به تازگی، انفجار مکانهای جدید شروع به مشاهده رشد در راه اندازی های تکنولوژی شده است. شهرهای اروپایی مانند برلین، استکهلم یا آمستردام در لیستی از مکانهای برتر برای شرکتهای فناوری در گزارش جهانی اکوسیستم راه اندازی ۲۰۱۷ قرار داشتند.
در ایران نیز شما میتوانید از فضاهای کاری اشتراکی که امروزه در حال شکل گیری هستند استفاده کنید.

ارتباطات چیست

افراد با استعداد برای استارت آپ خود پیدا کنید

برای قرار دادن استارتاپ در لبه برش صنعت، شما نیاز به دانش و تخصص افراد مناسب دارید.

به همین دلیل است که شما باید تلاش کنید تا بهترین استعداد خود را در طاقچه خود پیدا کنید. ایجاد یک سازمان خوب سازماندهی شده از کارکنان صالح و اختصاصی برای ادامه زندگی استارتاپی شما حیاتی است. یک گروه قوی از استعداد، تضمین میکند که کسب و کار شما نزدیکتر به اهداف کلیدی شما باشد.

از غولهای صنعت الهام گرفته باشید

شاید در ابتدا این کار برای شما سخت باشد، اما باید سعی کنید تا اطلاعاتی را که میخواهید از مربیان و تأثیر گذارترین افراد این اکوسیستم داشته باشید را بدست بیاورید.

با شبکه های اجتماعی شروع کنید. این یک مکان عالی برای دریافت اطلاعات ارزشمند است و به روند استارتاپ شما کمک میکند. اگر در شروع به کار از صنعت عقب بمانید، به سادگی نمیتوان انتظار داشت که موفق شوید.

تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازهایی که در صنعت شما وجود دارد. یکی از مواردی است که باید همیشه به آن توجه کنید. درباره رویکردهای کسب و کارهای جدید و نرم افزارهای مدیریت بیشتر بدانید. چشم خود را بر روی رقبای حیاتی خود نگه دارید – این همان چیزی است که شما را در بازی نگه میدارد.

 

یک شبکه آنلاین قوی داشته باشید

رفتارخریداران یک شرکت یا یک محصول آنلاین را قبل از خرید مطالعه میکنند.
مصرف کنندگان علاقه مند به محصول شما، شرکت شما را در Google و رسانههای اجتماعی جستجو خواهند کرد. شما نمیتوانید یک کسب و کار موفقیت آمیز بدون حضور آنلاین جذاب داشته باشید که کاملاً فرهنگ شرکت شما را جذب میکند و نام تجاری شما را برای مخاطبان هدف جذاب میکند.

رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه آنها هدف خود را درگیر میکنند. تحقیق بازار را انجام دهید تا به نیمه راه برسید و یاد بگیرید از مخاطبان هدفتان. بی فایده است که پنج پروفایل رسانههای اجتماعی داشته باشید – یک تا دو شبکه را انتخاب کنید که به شما بهترین ROI را میدهد و ارتباط برقرار کردن با کاربران را ادامه دهید. از نرم افزار برنامه ریزی برای رسانههای اجتماعی استفاده کنید و سازگار باشید. یک وبلاگ شرکتی که در آن شما اخبار پروژه را به اشتراک میگذارید و زندگی شرکت را در جالبترین یا هیجان انگیز ترین موارد نشان میدهد.

رشد خود را مدیریت کنید

مقیاس زودرس مقدماتی برای استارتاپ.

بسیاری از مردم در مورد مشکلات زودرس مقاربت در هنگام توسعه استارتاپ نادیده گرفته میشوند. این یک اشتباه بزرگ است زیرا این یکی از پیشگامترین پیش بینیهایی است که منجر به شکست میباشد.

پس دقیقاً مقیاس زودرس چیست؟

بیایید ابتدا درباره مقیاس بندی صحبت کنیم. مقیاس بندی یک نقطه خاص در رشد استارتاپ است که در آن رشد مثبت را تجربه میکند. مقیاس بندی میتواند به معنای چیزهای زیادی باشد، مثل به دست آوردن کاربران جدید یا فروش بیشتر به واسطه بازاریابی و تبلیغات.

مشکلات زمانی شروع میشود که صاحبان استارتاپ شروع به تمرکز در یک منطقه از عملیات خود و پیشبرد آن بدون هماهنگ سازی مناسب با دیگر بخشهای استارتاپ میکنند. مقیاس زودرس یک مشکل است که ۷۰ درصد از کسب و کارها را لمس میکند و به شکست ۷۴ درصد از استارتاپ های فناوری کمک میکند.

اگر متوجه علائم اولیه پوسته پوسته شدن زودرس (به عنوان مثال، بیش از حد بسیاری از کارکنان در هیئت مدیره)، بلافاصله عمل کنید. شروع به تمرکز بیشتر بر روی مشتریان خود، جمع آوری بازخورد خود و تغییر محصول یا سرویس خود در پاسخ به نیازهای مصرف کننده.

چگونه از مقیاس زودرس جلوگیری کنیم؟ در تجربه من پیش از انجام هر گونه اقدام برای مقیاس یک محصول یا خدمات پیش بینی دقیق بازار ضروری است، بدین معنی که مطمئن شوید که شما خودتان را از دست نمیدهید.

 

کلاهبرداری کلیدی

بر اساس تحقیقات اخیر، در حال حاضر بهترین زمان برای حرفه ای ها برای  ساخت استارت آپ است.

صنعت فن آوری چشم انداز های هیجان انگیز بسیاری را برای استارتاپ با پیشنهادات کسب و کار منحصر به فرد و محصولات جامد یا خدمات ارائه میدهد. اما در چنین بخش رقابتی دشوار است که بتواند در چنین نقطهای زندگی کند، بنابراین دست و پنجه نرم میکند و زمان را صرف تمرکز بر این شش عنصر اصلی میکند که به ایجاد استارتاپ موفق فناوری کمک میکند.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up