سبد خرید 0

وبلاگ

چطور کسب و کار جدید را شروع کنیم

شروع کسب و کار جدید و موفق می تواند شروع یک زندگی سرشار از خوشبختی را به همراه داشته باشد، زیرا بعد از داشتن سلامتی داشتن شغل و کسب درآمد مهمترین عامل برای ادامه یک زندگی است.

ما باید بدانیم و ایمان بیاوریم که با یک ایده جدید می توان به کسب و کاری پرسود دست پیدا کرد و همچنین باید ایمان داشته باشیم که توانایی خلق یک ایده پولساز را داریم.

 

ما در این مقاله سعی داریم راه هایی را بیان و بررسی کنیم که می تواند به شروع یک کسب و کار جدید کمک شایانی نماید.

 

هفت قدم اساسی برای شروع کسب و کار جدید

 

پیدا کردن ایده

برای پیدا کردن ایده باید علایق خود را بررسی و تحلیل کنید تا بتوانید ایده متناسب با خواسته ها علاقه های خود را پیدا کنید؛ اگر به شغل و ایده خود علاقه‌مند نباشید، هرگز نمیتوانید آن ایده و شغل را به موفقیت برسانید.
امروزه روش های بسیار زیادی برای ثروتمند شدن وجود دارد. بهترین راه برای پولدار شدن پیدا کردن روشی است که با خواسته های شما تناسب داشته باشد.

 

شروع کسب و کار جدید

 

شروع کنید به اشتباه کردن

برای شروع کسب و کار جدید یک نکته بسیار مهم وجود دارد:
شما نباید از خطا کردن هراس داشته باشید. خطاها و گاها شکست ها باعث کسب تجربه و یافتن مسیری بهتر برای ادامه راه خواهند شد و شما در ابتدای کار جدید باید انتظار خطا و اشتباه را داشته و با یک یا چند خطا ناامید نشوید.

“شخصی که در حرفه خود جلو می افتد و پیشرفت می کند کسی است که تلاش مضاعف می کند و هم چنان بر آن تلاش استمرار می ورزد” (ریچارد دنی)

 

تا می تونید یاد بگییرید

یادگیری و آموزش نقش برجسته ای در موفقیت شما خواهد داشت بخشی از آموزش به مطالعه شما برمی گرده که باید هر زور حداقل چند صفحه کتاب در مورد تخصص خودتون بخوانید و اطلاعات خودتون را بالا ببرید حتی آموزش می تواند یادگیری از فردی که در آن زمینه تجربه دارد صورت بگیرد حتی افرادی که هیچ تجربه ایی ندارند بهترین منبع برای یادگیری شما هستند یعنی می توانید از هضم تجربه آن ها استفاده کنید ولی به طور کلی شما باید این موضوع را جدی گرفته و همین الان تصمیم بگیرید که مهارت های خودتون رو بالا ببرید شما می توانید آموزش های تخصصی را در کارگاه و سمینارها و دوره ها و در یا در حال حاضر به صورت غیر حضوری آموزش ببینید. شرکت در این گونه برنامه ها می تواند دید تجاری شما را گسترده تر کرده و آنچه را که با گذشت زمان و تجربه باید بدست بیاورید را به شما بیاموزد.

مقاله مرتبط: چطور یک کسب و کار راه اندازی کنیم

 

برای پول کار نکنید

زمانی که تصمیم به شروع یک کسب و کار می گیرید، سعی کنید یاد بگیرید پول را وادار کنید که برای شما کار کند نه اینکه شما مجبور باشید برای آن کار کنید.
برای انچام این کار نیاز به یادگیری مالی دارید و این همان روشی است که به شما یاد می دهد چگونه پول در اختیار شما باشد به جای اینکه شما برای به دست آوردن پول تلاش کنید.

 

درآمد خود را صرف…

پولی را که کسب می کنید، صرف سرمایه گذاری در کسب و کارتان کنبد؛ اگر اقدام به شروع کسب و کاری جدید کردید و بعد از گذشت مدت کوتاهی پول به دست آمده را خرج نمودید، بی شک شکست خواهید خورد.
کسب و کار نوپا شما مانند فرزند کوچک شما است و شما باید توجه داشته باشید که به جای کمک به رشد او، پول غذا او را کم نکنید تا کودکتان گرسنه بماند.

 

دنبال یه شبه پول دار شدن نباش

هرگز رویای سریع پولدار شدن را نداشته باشید؛ زمانی که کار جدیدی را آغاز کردید صبر و حوصله داشته باشید.
داشتن این نوع صبر و حوصله یکی از اجزای هوش احساسی است و شما باید همواره از این هوش استفاده نمایید. اگر رویای سریع پولدار شدن داشته باشید از شغلی به شغل دیگر و از ایده ای به ایده دیگر خواهید رفت یا اینکه کار جدید و نوپا خود را رها خواهید کرد و این نوع اقدامات ننها باعث شکست خوردن شما خواهد شد.

 

فروش و یاد بگیر

توانایی فروش مهمترین توانایی مورد نیاز برای پیشرفت در کسب و کار نوپا شما است. تا می توانید در خصوص این موضوع مطالعه کرده و آموزش ببینید تا بتوانید به خوبی محصول خود را پرزنت کرده و به فروش برسانید. برای شروع می توانید کتاب پزشک فروش شوید را مطالعه کنید.

 

دوره خلاقیت

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up