سبد خرید 0

وبلاگ

محرک های ذهنی برای کسب درآمد اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی یکی از مباحث و موضوعاتی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است.

چه بسا کسانی که برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی تلاش نیز می کنند، اما چیزی جز شکست عاید آن ها نمی شود!

دلیل این موضوع چیست؟

بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند صاحب یک کسب و کار اینترنتی بودن یا داشتن درآمد اینترنتی کاری سهل و آسان است و می توان به راحتی از پس آن برآمد!

اما اینطور نیست! داشتن کسب و کار موفق در دنیای واقعی یا مجازی، نیازمند مطالعه، تحقیق و تلاش فراوان است.

در مقاله پیشین گفته شد که چرا بهتر است کسب و کاری اینترنتی داشته باشید و مفصلا درباره درآمد اینترنتی نوشتیم و توضیح دادیم.

اگر هنوز مقاله درآمد اینترنتی داشته باشید را نخوانده اید، سریعتر برای خواندن آن اقدام کرده و سپس خواندن این مقاله را ادامه دهید.

 

برای خواندن مقاله درآمد اینترنتی داشته باشید کلیک کنید

 

برای موفق شدن یک کسب و کار اینترنتی، باید به نکته های متفاوتی توجه شود، اما یکی از مهمترین این نکته ها توجه به محرک های ذهنی است که باعث کسب درآمد اینترنتی قابل توجهی خواهد شد.

 

 

 

معرفی محرک های ذهنی برای کسب درآمد اینترنتی

محرک اول. اقتدار: اگر می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود بدرخشید، باید مقتدر به نظر برسید و خبر خوب این است که مقتدر بودن می تواند به طور حیرت آوری آسان باشد.

مردم اغلب از کسانی که قدرت دارند تبعیت می کنند و اغلب به دنبال کسانی هستند که در تصمیم گیری کمکشان کنند.

اقتدار داشتن کسب و کار اینترنتی شما به افراد کمک خواهد کرد که در روند تصمیم گیری خود میانبر بزنند.

برای اینکه کسب و کار شما مقتدر به نظر برسد، نیاز است که محتوایی با کیفیت را تولید کنید و به هر نیاز و سوال احتمالی مشتریان خود پاسخ دهید.

 

کسب و کار اینترنتی

 

محرک دوم. معامله به مثل: معامله به مثل یعنی اگر کسی چیزی به ما بدهد، حس می کنیم باید کار او را جبران کنیم. این محرک ذهنی بسیار بااهمیت است و می تواند در کسب درآمد اینترنتی تاثیر زیادی داشته باشد.

در واقع، معامله به مثل مبنای واقعی داد و ستد و تجارت در انسان ها است. برای انجام خرید و فروش باید میزانی از اعتماد وجود داشته باشد که وقتی  محصول یا خدمتی به دیگران عرضه می کنیم، این معامله با “عمل به تعهدات” تکمیل شود.

طبق این محرک باید سعی کنیم که قبل از ارائه محصول خود، محتوایی بسیار خوب و رایگان به مردم ارائه دهیم. وقتی این محتوا را به دیگران می دهیم، آن ها احساس می کنند که این لطف را باید جبران کنند که این موضوع معامله به مثل نامیده می شود.

زمانی که به اندازه کافی مخاطبان خود را تحت تاثیر معامله به مثل قرار دادید، می توانید محصول خود را با خیالی آسوده معرفی کنید. زیرا آن ها بیشتر از هر زمان دیگری آماده خرید از شما، جبران کردن و معامله به مثل هستند.

محرک سوم. اعتماد: ایجاد اعتماد بهترین راه برای تاثیرگذاری در زندگی دیگران است و برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی پرقدرت باید بتوانیم بر زندگی دیگران تاثیر بگذاریم و این موضوع ارتباط مستقیمی با اعتمادسازی دارد

بدیهی است که وجود اعتماد برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران، کار را بسیار راحت تر می کند. برای متقاعد کردن دیگران به خرید یک محصول، اعتماد حرف اول را می زند.

البته در دنیای تجارت جلب اعتماد دیگران بسیار دشوار است. خصوصا در فضای بازاریابی فعلی که مردم هر روز تمام طول روز در پیام های بازاریابی غرق می شوند.

برای اینکه بتوانید اعتماد دیگران را به بیزینس اینترنتی خود جلب کنید، نیاز به زمان دارید و باید با مخاطبان و مشتریان خود تعاملی پیوسته داشته باشید.

در این میان محرک دوم (معامله به مثل) نقشی اساسی دارد. سعی کنید همواره حس جبران را در آن ها تقویت کنید.

این سه محرک ذهنی جزو محرک های مقدماتی برای کسب درآمد اینترنتی هستند، در مقاله های بعدی محرک های ذهنی بیشتری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بیشتر از همیشه در کسب و کار اینترنتی خود بدرخشید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up