سبد خرید 0

وبلاگ

درآمد اینترنتی داشته باشید

روش های کسب وکار اینترنتی و درآمد اینترنتی را بیاموزید زیرا؛

زمانه عوض شده است و هیچ چیز مثل قدیم ها نیست. سبک زندگی ها، نوع آشنایی ها، نوع ازدواج ها، سبک تربیت کردن کودک ها و همچنین نحوه کسب درآمدها به طور کلی تغییر کرده است.

قدیم‌ترها برای داشتن یک کار و کاسبی پر رونق، ابتدا باید حجره یا مغازه ای را پیدا می کردند که بتوانند آن را اجاره کرده یا بخرند و این موضوع به راحتی قابل حل نبود، چرا که هزینه اجاره و خریدن یک واحد تجاری از همان قدیم الایام نیاز به سرمایه زیاد و قابل توجه داشت و همچنان نیز دارد.

در هر صورت مردم سعی می کردند که با هر مشقتی که شده است یک مغازه را اجاره کنند تا کار و کاسبی خود را راه بیاندازند.

اما داشتن یک مغازه پایان مشقت ها نبود!

چیدن دکور مناسب، هزینه آب و برق مغازه، دردسرهای تمیز نگه داشتن آن، محدودیت در زمان باز و بسته کردن آن و … از مشکلاتی است که هر فرد مغازه داری با آن دست به گریبان است.

علاوه بر این موضوعات، بسیاری از روزهای تابستان و زمستان به دلیل هوای گرم و سرد مشتری های زیادی نخواهند داشت و تمام این مشکلات بر میزان درآمد و فروش آن ها دخیل بوده و هست.

اما امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، قضیه فرق کرده است!

بسیاری از افراد هستند که در خانه خود نشسته اند و دغدغه ای برای داشتن یک واحد تجاری ندارند، دغدغه ای برای میزان پول آب و برق واحد تجاری را نیز ندارند و همچنین مجبور نیستند که برای داشتن ویترینی چشمگیر ساعت ها فکر و صدها هزار تومان هزینه کنند.

آن ها میانبر موثری را برای داشتن درآمد پیدا کرده اند که نام آن درآمد اینترنتی است.

امروزه مشاغل اینترنتی بسیار موفقی را شاهد هستیم که سود و درآمد آن ها چندین برابر مشاغل عادی و حضوری است.

درصد بسیاری از مردم ترجیح می دهند که در خانه بشینند و بدون توجه به سردی  گرمی هوا و بدون ماندن در ترافیک و خیابان های شلوغ، با یک سرچ و با یک کلیک، خرید خود را انجام داده و آن را در دم خانه خانه خود دریافت کنند.

بدیهی است که این موضوع به مرور زمان و با پیشرفته تر شدن تکنولوژی پررنگ تر و پرکاربردتر خواهد شد.

پس دید خود را نسبت به داشتن شغل و درآمد ارتقا داده و فقط به داشتن یک کسب و کار حضوری و داشتن یک مغازه فکر نکنید، به اصطلاح «امروز روز نان در مشاغل و درآمد اینترنتی است».

 

در دنیای پنهان و همان اینترنت، کسب و کارهایی وجود دارد که اکثر افراد از آن بی خبر هستند. بسیار از افراد با استفاده از همین دنیای پنهان و درآمدهای اینترنتی از فرش به عرش رسیده‌اند و توانسته اند فرصت های تقریبا نامحدود را شناسایی و از آن ها در جهت کسب درآمد و  ثروت استفاده کنند.

در دنیای اینترنت می توان کسب و کارهایی را از هیچ خلق کرده و ایده ها را تقریبا بدون هیچ سرمایه ای، راه اندازی نمود.

برای داشتن کسب و کار و درآمد اینترنتی از محدودیت زمان و مکان خبری نیست و می توانید کار را طبق برنامه خودتان اداره کنید و آن را گسترش دهید و هرزمان در هر مکانی که دوست داشتید کارها را پیش ببرید.

دنیای اینترنت جایی است که می توانید از خانه، با کمترین پرسنل یا هیچ پرسنلی، درآمد اینترنتی داشته باشید و با تلاش و نوآوری، به شرکتی میلیونر تبدیل شوید.

دنیای اینترنت، دنیای پیشرفت و ترقی است؛ زیرا کسب و کارها می توانند صرف نظر از زمانی که برای آن ها صرف می شود، رشد کنند. با داشتن درآمد اینترنتی دیگر نیازی نیست که وقت گرانبهای خود را با پول معامله کنید.

دلیل موفقیت کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

 

افزایش روز به روز درآمد اینترنتی از سه نکته نشات می گیرد که لازم است آن ها را بشناسید تا بدانید چرا تاکید داریم کسب و کاری اینترنتی داشته باشید.

نکته اول. سرعت ارتباطات: بدیهی و آشکار است که در کسب و کارهای اینترنتی آسان تر و سریعتر می توان با مشتریان خود ارتباط برقرار نمود.

مثلا شما می توانید فقط ظرف چند دقیقه ایمیلی بنویسید و آن را برای مشتریان خود ارسال کنید و آن ها می توانند در ظرف چند ثانیه پیام شما را دریافت کرده و بخوانند، در حالی که چند سال قبل و در کسب و کارهای حضوری و عادی، روزهای زیادی از ایده اولیه تا ایجاد و انتشار پیام فاصله بود.

نکته دوم. هزینه ارتباطات: هزینه ارتباطات در دنیای اینترنت بسیار ناچیزتر از دنیای واقعی است و می توان با هزینه ای بسیاری اندک، با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با ارتباطات موثر و مستمر آن ها به مشتری دائم تبدیل کنید.

نکته سوم. بازخورد ارتباطات: وقتی مشتریان شما به پیامتان پاسخ می دهند، شما تمام بازخوردهای خود را در اختیار دارید و می توانید آن ها را تحلیل کنید. به این ترتیب، از واکنش بازار مورد نظرتان به پیام خود بازخوردی تقریبا فوری دریافت می کنید.

 

در مقاله های بعدی راه های ایجاد و به موفقیت رساندن کسب و کارهای اینترنتی را برای شما شرح خواهیم داد، پس همراه ما باشید.

 

مقاله هایی که می تواند در ایجاد و پیشبرد کسب و کار به شما کمک کند:

ترس از شکست در کسب و کار

صفر تا صد راه اندازی استارت آپ

۱۰ نکته که خیلی سریع تر از دیگران می تونید کسب و کارتان را راه اندازی کنید

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up