دوست عزیز و گرانقدر سلام

به شما تبریک می گویم که امروز کاری را کرده اید که بسیاری حاضر نبودند آن را انجام دهند تا فردا کارهایی را انجام دهید که دیگران قادر نخواهند بود آن را انجام دهند.

بله!شما امروز تصمیم گرفته اید که روی خودتان سرمایه گذاری کنید در حالی که بسیاری از افراد جامعه چنین کارهایی را مسخره و یا اتلاف وقت می دانند!بنابراین شما کاری کرده اید که بسیاری حاضر نبودند و در نتیجه شما در آینده کارهایی را خواهید کرد که بسیاری قادر نخواهند بود.

در دوره هوش بیزینسی چه مطالبی بیان می شود؟

همانطور که قبلا گفتیم انسانی می تواند در بیزینس موفق باشد که در چند مورد تخصص داشته باشد.اینها مهارت هایی هستند که در جامعه،مدرسه،دانشگاه،رسانه و … فرا نگرفته ایم و در نتیجه با یادگیری آنها می توانیم به طرز شگفت آوری رشد کنیم و بدرخشیم.

این مهارتها عبارتند از:

 

۱-بهبود فردی

تمام رفتارهای ما از فکرمان نشات می گیرد! در صورتی درست فکر نکنیم، درست تصمیم نمی گیریم، درست انتخاب نمی کنیم، تصویر درستی از خودمان و دیگران نداریم، مسایلمان را به درستی حل نمی کنیم، اگر هدف گذاری درست بلد نباشیم(نه اهدف گذاری که اکثر مدرسان به اشتباه آن را آموزش می دهند) صدمات زیادی خواهیم خورد، بنابراین باید بدانیم که چطور باید از فکرمان استفاده کنیم تا اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی داشته باشیم.

۲-مباحث تکنیکال استارتاپی

لطفا دوباره نخواهید که چرخ را از نو اختراع کنید! ما الان در شرایطی قرار داریم که زمان محدودی برای تجربه کردن برخی از کارهایی که دیگران تجربه کرده اند نداریم پس لازم هست که در این مورد از تجربیات افرادی که کسب  و کارهای میلیونی راه اندازی کرده اند استفاده کنیم و مسیری که آنها به ما به عنوان راهنما نشان می دهند را برویم تا زود تر به نتیجه برسیم.

۳-راه اندازی سایت

شما می توانید با آموزش هایی که در این دوره می بینید یک سایت حرفه ایی برای خود راه اندازی کنید

۴-فروش و بازاریابی

مهمترین نکته در بیزینس این است که شما بتوانید مشتریان دست به جیب داشته باشید و کالا و خدمات (طراحی ارزش پیشنهادی) خود را به راحتی به مشتریان خود بفروشید

 

حواشی این دوره

علاوه بر مطالب آموزشی که در این دوره دریافت می کنید، دوره های بلند مدت حواشی بسیار جالبی دارند که تاثیرات بسیاری بر یادگیری  و موفقیت شما خواهند داشت.

شما مدیر کسب وکار خود خواهید شد

ویژگی خاص و منحصر به فرد این دوره این است که شما را تبدیل به یک مدیر موفق در زمینه تخصصی خودتان می کند.

 

نحوه پرداخت

مبلغ این دوره برابر با سه میلیون و سیصد هزار تومان است که در مقایسه با یک دوره بلند مدت بسیار ناچیز است.

ولی ما این دوره را به مبلغ نهصدو نود هزار تومان برای شما ارائه خواهیم داد.

 

چرا ۷۰ درصد تخفیف ؟

دلیل این موضوع این است که ما دوست داریم شرکت کنندگان بیشتری در دوره های اینچنینی شرکت کنند که اگر تقسیم بر تعداد ساعت آموزش ها بکنیم می شود ساعتی ۲۰ هزار تومان

با این پول چه کارهای دیگه ای می توانید در طول شش ماه انجام دهید

۱-این پول برابر با یک دست لباس برای شما است(مثلا: کت و شلوار یا یک پیراهن مجلسی)

۲-این پول برابر با ۱۰ کیلو گوشت!!!!!! است.

۳-یا مثلا چند وعده شام در یک رستوران!

۴- شما چه کاری با این پول می کنید؟

 

گارانتی بازگشت وجه

از آنجایی که به راهکارهای این دوره اطمینان داریم (و شخصا آن را تجربه کرده ایم) به کاربردی بودن این دوره و نتایج آن بدون هیچ تردیدی ایمان داریم از همین رو با خیال آسوده این دوره را به صورت صد در صد گارانتی می نماییم.

شما می توانید جلسه اول دوره را ببینید و اگر احساس کردید که این دوره اجرایی نیست و نتیجه کافی را از آن نگرفته اید می توانید در خواست خود را مبنی بر بازگشت تمام وجه دریافتی اعلام نمایید.

البته از آنجایی که به محتوای ارائه شده ایمان داریم، تردید نداریم که شما در انتهای این دوره اینقدر از مطالب آن استفاده کرده اید و تغییرات خوبی در زندگی خود ایجاد نموده اید که اصلا به مقوله گارانتی فکر نمی کنید.

 

خب حالا تصمیم با شماست…

حالا اگر مطمئن هستید که می خواهید سال آینده همین موقع چه کسی باشید؟چه تغییراتی بکنید؟

فرم زیر را پر کنید…

 

هوش بیزینسی

 

پرداخت آنلاین دوره هوش بیزینسی

 

 

پرداخن آنلاین